Organizacja Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Organizacja Urzędu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-21 10:32:20 przez Kamil Stańczykowski
Akapit nr - brak tytułu
Burmistrz Skwierzyny
Referat Organizacyjny
Lesław Hołownia,
Zastępca Burmistrza Skwierzyny
Wojciech Kowalewski,
Sekretarz Gminy
Bożena Kaśków,
Skarbnik Gminy
Agnieszka Laszczak,
Referat Organizacyjny
Anna Rudzka - Kierownik Referatu - (p. 1 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 523
e-mail: , tel.: 95 7 216 523
Kamila Sobczak - Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Burmistrza Skwierzyny - (p. 23 - Ip.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 511
e-mail: , tel.: 95 7 216 511
Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (p. 2 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 543
e-mail: , tel.: 95 7 216 543
Mariola Dziuba - Inspektor ds. kadr - (p. 33 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 522
e-mail: , tel.: 95 7 216 522
Kamil Stańczykowski - Informatyk, Administrator Systemów Informatycznych - (p. 27 – I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 540
e-mail: , tel.: 95 7 216 540
Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (p. 4 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 510
e-mail: , tel.: 95 7 216 510
Radosław Sochacki - Inspektor ds. obsługi klienta i ewidencji działalności gospodarczej - (p. 4 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 538
e-mail: , tel.: 95 7 216 538
Włodzimierz Szopinski - Archiwista - (p. 11 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 542
e-mail: , tel.: 95 7 216 542
Jacek Olejniczak - Pomoc administracyjna - (p. 11 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 542
e-mail: , tel.: 95 7 216 542
Referat Finansowo-Budżetowy
Justyna Kownacka - Kierownik Referatu - (p. 31 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 537
e-mail: , tel.: 95 7 216 537
Martyna Tepper - Kozimor - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 34 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 520
e-mail: , tel.: 95 7 216 520
Alicja Belina - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 34 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 520
e-mail: , tel.: 95 7 216 520
Magdalena Janukowicz - Podinspektor ds. płac - (p. 33 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 522
e-mail: , tel.: 95 7 216 522
Paulina Drogowska - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
Marta Szczesiak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
Marzena Kałuska - Podinspektor ds. płac - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
e-mail: , tel.: 95 7 216 544
Tamara Szymczak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
Grażyna Tymeczko - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
Agnieszka Ziółkowska - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
e-mail: , tel.: 95 7 216 541
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Iwona Kamińska - Kierownik Referatu - (p. 5 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 519
e-mail: , tel.: 95 7 216 519
Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 512
e-mail: , tel.: 95 7 216 512
Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 524
e-mail: , tel.: 95 7 216 524
Anita Oleksów - Podinspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 512
e-mail: , tel.: 95 7 216 512
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
Jolanta Mróz - Pawluk - Kierownik Referatu - (p. 10 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 533
e-mail: , tel.: 95 7 216 533
Karolina Zamrzycka - Podinspektor ds. nadzoru nad mieniem komunalnym i zagospodarowania przestrzennego - (p. 10 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
Paweł Kosmala - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (p. 10 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
Dorota Kireńko - Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami - (p. 10 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
e-mail: , tel.: 95 7 216 536
Referat Rozwoju i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
Małgorzata Strzelczyk - Kierownik Referatu - (p. 37 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 549
e-mail: , tel.: 95 7 216 549
Przemysław Uss - Inspektor ds. promocji i pozyskiwania środków zewnętrznych - (p. 36 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 514
e-mail: , tel.: 95 7 216 514
Piotr Machajski - Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych - (p. 36 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 546
e-mail: , tel.: 95 7 216 546
Jeremi Kowalski - Koordynator projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Skwierzyna” - (p. 36 - II p.) (samodzielne stanowisko - współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Lubuskie 2020)
e-mail: , tel.: 95 7 216 546
e-mail: , tel.: 95 7 216 546
Referat Komunalnego i Ochrony Środowiska
Magdalena Janas - Kierownik Referatu - (p. 29 - I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 535
e-mail: , tel.: 95 7 216 535
Anna Wojciechowska - Podinspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (p. 29 - I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 534
e-mail: , tel.: 95 7 216 534
Sebastian Kireńko - Inspektor ds. gospodarki odpadami - (p. 29 - I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 534
e-mail: , tel.: 95 7 216 534
Referat Spraw Społecznych
Karol Igielski - Kierownik Referatu - (p. 30 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 531
e-mail: , tel.: 95 7 216 531
Aleksandra Rachut - Podinspektor ds. oświaty i pomocy społecznej - (p. 30 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 530
e-mail: , tel.: 95 7 216 530
Andrzej Śniadecki - Inspektor ds. oświaty, kultury, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi - (p. 30 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 530
e-mail: , tel.: 95 7 216 530
Referat Inwestycji, Drogownictwa i Melioracji
Zbigniew Moraczyński - Kierownik Referatu - (p. 7 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 547
e-mail: , tel.: 95 7 216 547
Karol Brama - Inspektor ds. drogownictwa, melioracji i sieci energetycznych - (p. 8 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 532
e-mail: , tel.: 95 7 216 532
Referat Zamówień Publicznych
Bartosz Wawrzyniak - Kierownik Referatu - (p. 26 - I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 529
e-mail: , tel.: 95 7 216 529
Urząd Stanu Cywilnego
Danuta Kozak - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 3 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 521
e-mail: , tel.: 95 7 216 521
Krystyna Grabowska – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 3 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 521
e-mail: , tel.: 95 7 216 521
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - (p. 21 - I p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 516
e-mail: , tel.: 95 7 216 516
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i BHP
Dominika Wdowicz - Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i bhp - (p. 35 - II p.)
e-mail: , tel.: 95 7 216 517
e-mail: , tel.: 95 7 216 517