ˆ

Organizacja Urzędu

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Organizacja Urzędu

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ SKWIERZYNY
Lesław Hołownia
tel.: 95 721 65 11, kom.: 510 294 998
e-mail:   
Pokój nr 24a (I piętro)
 
 ZASTĘPCA BURMISTRZA SKWIERZYNY
Wojciech Kowalewski
tel.: 95 721 65 11, kom.: 607 787 271
e-mail:   
Pokój nr 24b (I piętro)
 
 SEKRETARZ GMINY
Bożena Kaśków
tel.: 95 721 65 25, kom.: 607 787 537
e-mail: 
Pokój nr 23 (I piętro)
 
 SKARBNIK GMINY
Agnieszka Laszczak
 
tel.: 95 721 65 13, kom.: 607 787 012
e-mail: 
Pokój nr 25 (I piętro)
 
 
Referat Organizacyjny
Anna Rudzka - Kierownik Referatu - (p. 3 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 523
Magdalena Wilczyńska - Inspektor ds. obsługi sekretariatu Burmistrza Skwierzyny - (p. 24 - I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 511
Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (p. 3 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 523
Kamil Stańczykowski - Informatyk, Administrator Systemów Informatycznych - (p. 26 – I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 540
Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (p. 4 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 510
Radosław Sochacki - Inspektor ds. obsługi klienta i ewidencji działalności gospodarczej - (p. 4 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 538
Włodzimierz Szopinski - Archiwista - (p. 33 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 542
Jacek Olejniczak - Pomoc administracyjna - (p. 33 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 542
 
Referat Finansowo-Budżetowy
Marta Szczesiak - Zastępca Skarbnika Gminy, Kierownik Referatu - (p. 32 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 544
Martyna Tepper - Kozimor - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 520
Alicja Belina - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 520
Paulina Drogowska - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 31 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 537
Mariola Dziuba - Inspektor ds. kadr - (p. 31 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 537
Małgorzata Skorek - Kowalska - Inspektor ds. płac - (p. 34 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 522
Agnieszka Ziółkowska - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 520
Anna Kojder - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 520
Paulina Bębas - Podinspektor ds. płac - (p. 39 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 520
 
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Iwona Kamińska - Kierownik Referatu - (p. 5 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 519
Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 512
Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 524
Anita Oleksów - Podinspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 512
Anna Nawrot - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 524
 
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
Jolanta Mróz - Pawluk - Kierownik Referatu - (p. 10B - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 533
Iwona Komar-Pawlicka - Inspektor ds. nadzoru nad mieniem komunalnym i zagospodarowania przestrzennego - (p. 10A - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 536
Agnieszka Mokrzycka - Inspektor ds. planowania przestrzennego - (p. 10A - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 536
Paweł Kosmala - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (p. 10A - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 536
Dorota Kireńko - Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami - (p. 10A - parter)
e-mail: d.kireń , tel.: 95 7 216 536
 
Referat Rozwoju i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
Małgorzata Strzelczyk - Kierownik Referatu - (p. 37 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 549
Piotr Machajski - Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych - (p. 36 - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 546
Jeremi Kowalski - Koordynator projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Skwierzyna” - (p. 36 - II piętro) (samodzielne stanowisko - współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Lubuskie 2020)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 546
 
Referat Komunalnego i Ochrony Środowiska
Magdalena Janas - Kierownik Referatu - (p. 29 - I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 535
Kamila Sobczak - Podinspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (p. 29 - I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 534
Sebastian Kireńko - Inspektor ds. gospodarki odpadami - (p. 29 - I piętro)
e-mail: s.kiren , tel.: 95 7 216 534
 
Referat Spraw Społecznych
Karol Igielski - Kierownik Referatu - (p. 30A - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 531
Aleksandra Rachut - Inspektor ds. oświaty i pomocy społecznej - (p. 30B - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 530
Andrzej Śniadecki - Inspektor ds. oświaty i sportu - (p. 30B - II piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 530
 
Referat Inwestycji, Drogownictwa i Melioracji
Zbigniew Moraczyński - Kierownik Referatu - (p. 7 - parter)
e-mail: , tel.: 95 7 216 547
 
Referat Zamówień Publicznych
Bartosz Wawrzyniak - Kierownik Referatu - (p. 20 - I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 529
Karolina Zamrzycka - Podinspektor ds. drogownictwa, melioracji i zamówień publicznych - (p. 20 - I piętro)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 529
 
Urząd Stanu Cywilnego w Skwierzynie
Danuta Kozak - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 1 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 521
Krystyna Grabowska – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 13 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 528
Przemysław Uss - Inspektor ds. obsługi petentów Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 13 - parter)
e-mail:  , tel.: 95 7 216 528
 
Biuro Rady Miejskiej
Bogumiła Łozińska - Kierownik Biura Rady Miejskiej - (p. 22 - I piętro)
e-mail: , tel.: 95 7 216 516
 
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i BHP
Dominika Machajska - Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i bhp - (p. 35 - II piętro)
e-mail: , tel.: 95 7 216 517

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skwierzyna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-21 10:31:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-21 10:32:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Przemysław Uss
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-02 11:13:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17249 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »