Podatek leśny
Szczegóły informacji
Podatek leśny na 2019 rok
Informacja ogłoszona dnia 2018-12-11 10:18:24 przez Kamil Stańczykowski
Akapit nr 1 - brak tytułu
PODSTAWA
Średnia cena sprzedaży drewna, obliczona według średniej ceny drewna uzyskanej przez nadleśnictwa za pierwsze trzy kwartały 2018 r.
ogłoszona Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 19.10.2018 r., która wyniosła 191,98 za 1 m3
ogłoszona Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 19.10.2018 r., która wyniosła 191,98 za 1 m3
OPŁATY*
Osoba prawna - co miesiąc, do 15 każdego miesiąca
Osoba fizyczna :
I rata – do 15 marca
II rata – do 15 maja
III rata – do 15 września
IV rata – do 15 listopada
II rata – do 15 maja
III rata – do 15 września
IV rata – do 15 listopada
* W przypadku gdy kwota podatku nie przekracza 100,00 zł., podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności I raty.
Osoby fizyczne:
Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 30 października 2002 roku o podatku leśnym, osoby fizyczne obowiązane są złożyć właściwemu organowi podatkowemu, ze względu na miejsce położenia lasu, informację o lasach na formularzu według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku leśnego lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania.
Osoby prawne, jednostki organizacyjne oraz spółki niemające osobowości prawnej:
Zgodnie a art.6 ust. 5 ustawy o podatku leśnym, osoby prawne, jednostki organizacyjne w tym spółki nieposiadające osobowości prawnej, jednostki organizacyjne Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa, a także jednostki organizacyjne Lasów Państwowych, obowiązane są składać do 15 stycznia organowi podatkowemu właściwemu ze względu na miejsce położenia lasów, deklaracje na podatek leśny na dany rok podatkowy, sporządzone na formularzu ustalonego wzoru, a jeżeli obowiązek podatkowy powstał po tym dniu , w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.
Uwaga!
Od 1 lipca 2019 roku obowiązują ogłolnoposlie druki informacyji i deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny.
Jeżeli obowiązek podatkowy podwstał przed 1 licpa 2019 r. informację oraz deklarację należy złożyć na drukach ustalonych przez Radę Miejską w Skwierzynie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Skwierzyna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Systemu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator Systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-11 10:15:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-11 10:18:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-12 09:01:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2909 raz(y) |